helgen

drar en sammanfattning om helgen. Bättre sent än aldrig? ;)

Fredagkväll spenderades tillsammans med Andre. Vi gick på färjan, åt middag och drack lite vin. Mycket mysigt och vädret var ju toppen! Drog sedan vidare till Sara och Martin där vi förklirrade med ett härligt gäng. Vi hann även med en drink i våran båt med päronen innan det var dags för olearys. Var dock inte ute så jättelänge.

Vi sov rätt länge på lördagen, vilket var väldigt skönt. Var inte så tokbakis heller. For hem där runt fyra och slängde mig i duschen direkt. Lite senare begav jag mig hem till Andre's föräldrar där det bjöds på grillat och rosévin. Körde egentligen, men det var bara att lämna bilen. För sedan kom även vickan och jocke, så det slutade med utgång, igen! Så ja .. man var ju rätt tärd på söndagen. Men värt dock. Helgen har varit toppen och avslutades på bästa sätt, Mys, film och massa gotta ;)

Igår jobbade jag till 19 och sedan for jag hem till Andre där jag spenderade natten som sagt. Det gick inte speciellt bra för mig att forsätta sova när han for iväg till jobbet. Pigg som jag var gick jag över till solsystemet och sedan gick jag hem.

Har precis ätit frukost och nu dricker jag mängder med kaffe. Ska ta en dusch och göra mig klar innan jag går på stan. Ska fylla på sommargarderoben lite till om jag hittar mig något fint! Måste iallafall ha något snyggt till midsommar. Vad jag ens ska göra då är ju frågan, Jobbar ju .. men något ska jag nog hinna med ändå. Försöker iaf få tag på min lillasyster som verkligen inte vet varför man har en mobiltelefon. Vi skulle äta lunch och prata lite idag, men det verkar vara omöjligt att få tag på den bruden. Så om du läser detta, Pick up your fucking phone!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu