godmorgon

Äntligen fredag

Som vanligt så ligger jag i sängen och dricker mitt morgonkaffe, ser lite tv och ska snart kliva upp. Men det var så himla skönt att ligga kvar en stund. Har sovit med öppet fönster så det är riktigt kallt i rummet.. ska bara värma mig lite till ;-) Har varit vaken sedan kvart över fem.. kunde inte somna om så gick upp och surrade lite med pappa innan han for till jobbet.

Idag efter jobbet blir det snabbt hem och fräscha till mig lite. Sedan ska jag ta mig en promenad upp till Isabel där hon ska firas ;) För mig blir det dock nyktert då jag jobbar. Men hinner förbi en liten sväng iallafall :)


Hoppas ni får en toppenfredag ♥
Och ett stort grattis till alla er som tar studenten idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu