torsdag

Så jävla skönt att få komma hem, slänga mig i duschen och sedan lägga mig i sängen. Underbar känsla efter elva timmar på jobbet. Imorgon jobbar jag också, men sedan tar jag helg!!
 
Har inte något att skriva. Har ju inte hänt speciellt mycket. Ska ta och sova strax, utan min älskling :( Han befinner sig på power big meet. Vill ocksååååå! jag får sova några nätter utan honom. Har nog blivit lite smått bortskämd.. Nu har jag ju sjukt svårt att sova ensam. Blää...
 

Här är iallafall några bilder från igår.
 
så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu