tisdag

Hej på er!
 
Jobbdagarna är i full gång som ni kanske märker. Och bloggen hamnar åt sidan lite då och då.
Men tar mig lite tid nu iallafall.
 
Slutade 19 idag och har precis varit ner i tvättstugan och slängt i lite tvätt. Trodde min lillasyster skulle vara gullig nog och ställa upp med det idag, men hon har flytt boet likaså mina föräldrar som är ute på sjön. Hoppas bara den hinner bli färdig. Dom stänger tvättstugan redan klockan 8! Förbannat störande.
 
Ska ta och städa lite också så jag kan lägga mig i sängen utan att veta att det finns en massa måsten. Det är fan det värsta jag vet. Pappa har varit och köpt mig ett helt gäng med galjar så jag måste hänga och fixa till alla kläder som ligger över hela garderoben. Känns riktigt jobbigt, men vill man hitta något är det fan bara att hålla i ordning. Haha. Måste fan ta tag i det snarast.
 
Har  inte hänt speciellt mycket sedan sist. I söndags var vi hos Andre och lagade tacos, såg film och myste på. Och igår satt vi utanför honom med sällskap av hans mor och leffe. Blev att inviga dom nya utemöblerna med ett glas vitt. Mycket trevligt och mysigt. Älskar sånna kvällar.
 
Ska väl ta och börja nu då om jag ska hinna med .. Tänkte försöka lägga mig i tid också. Jobbar 8 - 19 imorgon och sedan blir det lite förklirr hos mig, om vi nu inte ska till Linda som jag jobbar med. Planen är iallafall att gå på färjan med mina fina leo brudar + några till. Så håller tummarna för lite kvällssol ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu