söndag

Jag orkade knappt röra mig igår. Blev att se film och äta lite lördagsgodis här hemma med familjen. Lite senare kom Andre och hämtade mig och vi for till han och sov.
 
Vaknade 15.00 idag!! Lite ångest att sova så länge, men jag behövde det verkligen. Vi klev upp, kokade kaffe och åt lite frukost. Han har nu farit till storheden för att handla lite saker, och jag är bara hemma och tar det lugnt. Ska nog gå ner på hemmakväll och kolla om dom har några bra filmer, funderar på att gå och sola också.. vädret är ju inte det bästa. Så vad gör man? .. Om sju veckor får jag iallafall fara till mitt paradis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu