resor

Sitter och kollar sista minuten bara för att. Jävlar vad tur att vi bokade för tre månader sen. Priserna på alla resor har stigit med några tusen. På reseguiden ligger en sista minuten till alanya på 5400 med ospecificerat hotell, och vi har betalat 5900 för ett all inclusive hotell, centralt vid kleopatra stranden. Men det klart, Alla har väl panik över den dåliga sommar som varit .. och vill åka iväg till värmen en stund.
 
Jesper ringde mig för någon dag sedan. Han är i alanya nu och det är rätt tjockt med folk. Högsäsong! fan vad jag vill vara där NU! Han gav även över luren till Güray, En kompis som jobbar på janus. Lät typ såhär: MADDEEEEE,When you come here the real party begins!!! hah, han vet att vi alltid går all in och dom har nog inte en tråkig stund tillsammans med oss! Sedan får man ju bjuda på sig själv.... tex när jag satte eld på ett skynke i taket, när vi ramlade på baren och dansade battle med strippan! Fifan. Känner att det kan bli kaos denna gång då jag har med mig tre partyglada brudar ;-) haha. Nädå, vi kommer ha mega kul!
 
Jacob, Ela, Jesper och jag
haha, som sagt .... jag råkade bara ;)
 
 
25 days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu