onsdag

Höll på att skriva tisdag på rubriken. Nog fan är man dagvild..
 
Jobbade igår och samma idag. Imorgon är sista rycket innan mina tre lediga dagar. Skönt!! Har iallafall njutit av en lång dusch, ska slänga på mig nå kläder och sedan fara och spendera natten hos Andre. Han har ju äntligen kommit hem nu, Eller han kom hem inatt runt tre tiden då han smög in i mitt rum och pussade på mig. Efter det kunde jag sova gott ♥ Och ännu bättre inatt!
 
Har inte så mycket mer på hjärtat då dagarna mesta dels består av arbete.
Så, hejdå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu