kärlek

Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle få uppleva det igen. Nästan iallafall. Efter mitt förhållande på över fyra år kändes det omöjligt att träffa någon som man skulle bli kär i. Men jag har lyckats, det har tagit väldigt länge, men hellre det än att kasta sig in i något som sedan skiter sig. Jag är glad att jag drog ut på det så mycket som jag gjorde, Även fast jag tyckte om honom jättemycket. Jag var helt enkelt rädd.. Det har jag nästan alltid varit, Rädd för kärleken, och rädd för att släppa in någon i mitt liv. Men nu ångrar jag inte en sekund att jag gjort det. Jag är lyckligare än någonsin och jag har verkligen träffat den bästa. Sedan första dagen vi vaknade upp tillsammans har han pussat mig på pannan och berättat hur mycket han tycker om mig, direkt vi slår upp ögonen. Och så är det fortfarande varje dag. Det är en underbar känsla, Och en stor trygghet! Är sjukt glad att jag träffade dig.. Om jag inte gjort det. så hade jag nog inte bott kvar här ens.
 
Tack för allt ♥ världens bästa pojke!
 
Jag älskar dig!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är bra för varandra :)

Svar: <3
MADDE

2012-07-21 @ 23:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu