-

Haft en jättetrevlig dag på stan med bästa Frida. Det blev shopping, en fika och sedan mötte vi upp hennes pojkvän + vänner som vi drack någon öl med på friends. Frida hjälpte mig även att ta ut slingorna. Måste säga att mitt hår var i bättre skick än vad jag trodde det skulle vara. Nästan så att jag hade kunnat skippa att sätta i nytt, men nu har jag ändå håret hemma så sätter i det imorgon iallafall :-) efter denna gång ska det få växa!

Ikväll har jag bara hängt hos andre. Lise och leffe var även förbi :) .. Har iaf precis lagt mig i sängen och inväntar min pojke som håller på fixa på övervåningen. Kan inte sova utan min godnatt puss ;-) heheeee.

 

Vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu