SVAR PÅ TAL

* - Hey, tänkte höra med dig hur du fick tag i din lägenhet och vad din hyresvärd heter? :)

Hejhej. Jag tyckte det var sjukt svårt att få tag på en lägenhet via lulebo. Efter många försök så gav jag upp. Så jag la ut en annons på blocket och skrev att jag ville hyra en lägenhet omgående. Då fick jag en hel del mail och kollade på denna först.. Dock hyr jag den i andra hand, i två år, Omöblerad såklart. Tyvärr är det ju svårt att få tag på en, Men prova lägga ut en annons så kanske det dyker upp något med lite tur :-) Lycka till!

- Det är btw Galären som har lägenheten jag bor i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu