SUPER BASS

Kom just hem. Varit och gymmat samt gjort ett träningsschema. Ser bra ut! Kommer nog bli kanon :-) Efter det gick jag till mamma och pappa, La in mina räkningar osv. Skönt att få det bortgjort.

Nu är jag hemma, Ska slänga mig i duschen och sedan kypa ner =) Imorgon blir det IKEA med S & M. Måste dock jobba till 12. Men det gör ingenting :-) Så jag behöver lite sömn nu så jag inte somnar bakom ratten.

Flyttar hem i slutet av feb. Så skönt det ska bli. Haha, Har varit så ensamt här i lill läggan. Dock jag ska inte bo hemma så jävla länge, Men över sommaren och sådär. Man vet aldrig vad som händer ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu