SJUNDE JANUARI

Mycket trevlig kväll igår. Blev först middag med Amz på exotic och efter det förfestade vi hemma hos mig. Sarak, andre, andreas och min storasyter var även med. Spelade spel och drack massa gott. Runt ett tiden for vi till allstar och avslutade sedan kvällen på max.

Skulle egentligen ha jobbat idag men eftersom detta är min lediga helg och jag bara skulle jobba ifall det behövdes så kunde jag stanna hemma. Har inte varit så mycket folk. Jävligt skönt. Så jag har myst på hela dagen med den finaste. Vi klev väl upp runt fyra? haha. Då tog jag en dusch och fräschade till mig och medans jag gjorde det så var Andre snäll och diskade osv. Gode snällt.

Nu är jag hemma hos päronen med min lillasyster. Vi ska fara till kvantum nu och köpa lite gotta till ikväll. Sen ska jag släppa av henne hos F och jag ska fara till Emma. Ska sitta barnvakt åt Fridolf och Alice. Så himla goa ungar. Love them!

Slänger väl in något inlägg sen :)
Ha en trevlig kväll ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu