JUST A KISS

Tog mig ut en sväng ikväll iallafall. Somnade ju om och vaknade runt 20.00 .. helt sjukt hur länge jag kan sova ibland. For och solade en sväng och sedan gick jag förbi 48:an! Gick sedan på konsum med lillasyster och handlade lite.

Har precis duschat och nu ligger jag nerbäddad i sängen. Ska alldeles snart släcka ner och sova. Öppning/stängning imorgon. Alltså en lång dag.. Blir nog mycket att göra såhär efter lovet.

Sovgott


 

i’ve never opened up to anyone
so hard to hold back when i’m holding you in my arms
we don’t need to rush this
let’s just take this slow

just a kiss on your lips in the moonlight
just a touch in the fire burning so bright
and i don’t want to mess this thing up
i don’t want to push too far
just a shot in the dark that you just might
be the one i’ve been waiting for my whole life
so baby i’m alright, with just a kiss goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu