FÖRSTA JANUARI

Nyårsafton:

For hem till mamma och pappa efter jobbet. Vi åt en väldigt god middag och drack massa gott! Efter det gjorde jag mig klar och sedan tog jag, fredrik och anna en taxi till bergnäset där folket höll till. Hade väldigt trevligt och det blev ett mycket lyckat nyårsfirande. När jag kom hem däckade jag direkt med tanke på att jag skulle upp och jobba.

Så idag har jag jobbat mellan 11-18. Gick bra, var bara lite trött.. Gode skönt att komma hem iallafall. Just nu ligger jag i sängen och väntar på att * ska komma hit med maxmat! Blir att hyra film och tjocka oss efter det ;-) haha. Imorgon börjar det nyttigare livet så det är bara att passa på ;-) Bakisjävlasöndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu