FLYTTPACKA?!

Blev en sväng på stan tidigare med några fina brudar. Shopping, fika och surr! Riktigt trevligt var det.


Nu är jag hemma och har nyss haft mamma och anna här.. dom har hjälpt mig att packa ner det mesta åså. Alla köksgrejer osv .. hade ju inte lite grejer. Knappt rört något utav det heller. Tömde även skafferiet. Proppfyllt och allt oöppnat typ. Mamma började ju undra om jag aldrig äter .. haha. Däremot hittade hon lite saker i mittt städskåp...... typ rasade ut tomma vinflaskor osv.. fyfan vilken min, hahah!

Och hur jävla svårt kan det vara att vika en flyttkartong??? Höll på ett jävla bra tag. Sen var jag sjukt stolt att jag fått ihop den.... trodde jag. "du har ju satt ihop den helt galet lilla gumman" - säger mamma. Jajja, Jag försökte iaf!

Nåja, Nu ska jag forsätta städa och rensa.
Jävlart kaos här just nu ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu