FEMTE JANUARI

Tröttare än tröttast imorse. Men upp tog vi oss iallafall. Min skjuts kom där vi kvart i åtta. Började lite tidigare idag eftersom det var en hel del att hinna med på morgonen.

Fick iallafall gå hem tidigare idag. Så har kompat tre timmar. Gode skönt, och jävligt behövligt. Är helt slut i kropp och huvud, Ett tufft ställe att jobba på.. speciellt när man alltid försöker ge 100% ..

Ska iallafall ta mig en dusch nu och sedan göra mig klar. Ska sen hem till mina päron och se hockey samt dricka något glas vin. Bara koppla av och mysa! Lovely

Vi hörs sen ♥







Bara för att inte jag delar med mig till hela världen om vad jag känner, tycker, tänker så betyder inte det att jag skiter i vad som hänt. Jag står för detta och jag tar konsekvenserna. Finns ingenting jag är stolt över. Det finns dem saker jag ångrar. Alla gör vi misstag, vad det än handlar om så kommer dom alltid finnas där. Det ända man kan göra är att ta tag i sig själv och rätta till dom.. Precis vad jag tänker göra. Jag har svikit, blivit sviken. Sårat blivit sårad. Älskat blivit älskad. Hatat blivit hatad. You get it. Ingen ide att jag kladdar ner alla tankar jag har just nu. För det finns ingenting mer jag kan göra än att forsätta på en bättre väg frammåt.

'nuff said.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara det att du raderar kommentarer visar ju på att det som står i dem är sanning och att du inte står för vad du gjort eller det du GÖR. Att bli påkommen och sedan fortsätta ljuga är så sjukt lågt. Tror inte det finns någonting som du skulle kunna göra för att sjunka så mycket längre än vad du gjort för egentligen mycket längesen! Hoppas att tidigare kommentar och andra blogginlägg från olika håll och kanter har gett dig en LITEN väckarklocka iallafall! För det verkar ju som att du har lite svårt med att haja att sånt här inte är okej. Det här är fan inte rättvist mot dig själv ens, förstår du inte det själv så får du skylla dig själv också.

2012-01-06 @ 10:50:19
Postat av: jonna

förhelveteeee lägg av. tror ni madde är dum i huvve o inte fattar nånting elr va äre frågan om. Tror inte de finns en enda människa i världen som aldrig gjort något fel, låter ju som om ni tror de.

2012-01-09 @ 19:22:41
Postat av: Anonym

Vet inte vad man ska svara på den frågan riktigt... Men det här handlar då iallafall inte om att vi tror att Madelene är den enda i hela världen som någonsin gjort någonting fel?! Utan det handlar helt enkelt om att hon har begått samma misstag gång på gång på gång utan att ha fått några som helst konsekvenser av dem i princip!



Förstår om ni utomstående som inte vet vad som hänt tidigare eller NU tycker att det här är väldigt överdrivet och uppförstorat. Det skulle väl vem som helst ha tyckt! Men någon gång måste man ju ändå lära sig att det går en gräns för hur man kan bete sig och behandla andra människor. Och om man inte lärt sig vart den gränsen går eller att gränsen är nådd så måste ju någon hjälpa en lite på traven!



Det som däremot är oförståeligt är att ni sitter och försöker vända på hela situationen och istället sätta skiten på de utsatta och få dom att se dåliga ut. Låt Madelene istället ta konsekvenserna för det hon gjort!



Ni får tycka att vi gör det här på ett dåligt eller för hårt sätt! Men hon har tydligt bevisat att hon inte lärt av sina tidigare misstag det minsta genom att göra samma misstag IGEN, tyvärr! Egentligen tycker jag att det enda vi som reagerat på situationen gör är att hjälpa henne med tanke på att hon nu verkar ha tagit åt sig ordentligt och insett ett och annat, förhoppningsvis!



Det enda som det har skrivits om är trots allt vad man tycker och tänker om situationen, och det förstår jag är tungt att läsa och höra, men sanningen svider ibland. Och det är ju trots allt inte vi som skriver som satt Madelene i den sitsen hon är i, utan hon själv!

2012-01-10 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu