ANDRA JANUARI

Idag blev det jobb i vanlig ordning. Slutade sju och efter det har jag gjort massa nytta. Pappa kom och hjälpte med att bryta upp mitt lås till förrådet. Så nu har jag äntligen fått ner min gamla dator, massa flyttkartonger och annat som har legat och skräpat. Skönt! Sedan for jag och hämtade mamma innan jag begav mig hemmåt och satte igång med en storstädning. Så nu är det rent och fräscht här igen. Städar ju 24/7 .. Men jag trivs verkligen inte då det är rörigt.

Just nu avnjuter jag ett iskallt glas med cola light, Lyssnar på musik, läser bloggar osv. UNDERBART att få andas ut för första gången idag. Ska även ta och fixa mina naglar innan jag går och lägger mig. Är ledig imorgon men kan dock inte sova ut. Har tvätt-tid mellan 07.00 till 12.00 .. det finns aldrig några tider lediga nästan så det är bara att bita i det sura äpplet och kliva upp.

Har tagit lite bilder på lägenheten också. Nu när allt är på sin plats!
Så vi hörs snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu