LIKE A SKYSCRAPER

Efter jobbet blev det en sväng till actic. Tog det rätt lugnt idag faktiskt... känner mig inte på topp. Halsen gör ont och kroppen likaså. Förbannat vad less. Bara käka en massa vitaminer och dricka thé .. brukar funka för mig.

Har även varit på stan snabbt, Köpte hårfärg eftersom det inte blev någon skillnad sist. Så nu kör jag på svart! The old me. Helt korrekt! Ett par skor fick även följa med hem, Ett par ugg´s liknande. Dom är ju så mysiga..

Och nu är jag hemma och väntar på att maten ska bli klar. Jag har tjatat hur länge som helst på mamma att jag vill ha ugnspannkaka + keso till det. Så jävla MUMS.

Vi hörs senare.







You can take everything I have
You can break everything I am
Like i'm made of glass

Like i'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu