HOME SWEET HOME

Måste börja med att tacka min familj för all hjälp jag fått av er. Väldigt tacksam för det. Och några fina vänner ska också ha ett plus i kanten ♥ Love u!

Jag och mamma ligger i min säng med varsin dator. Haha. Så jävla skönt att bara vara hemma ikväll och ta det lugnt. Verkligen behövligt.

Vi har kollat på ett barbord och en ny soffa som vi ska köpa till mitt rum. Planerar även att göra om i garderoben lite. Ska måla om, fixa lite nya hyllor, sätta upp någon ny spegel, spotlight osv. Kommer bli himla fint tror jag. Får bara se när jag hinner ta tag i det :-)

Tänkte gå och tvätta bort sminket nu innan jag kryper ner under täcket.
Är riktigt trött så blir nog läggdags snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu