GODNATT

Blev att kika hockeyn ikväll och efter det for jag ut med Andre en sväng.
Kom hem nyss och ser att mamma har städat mitt rum.. Tack älskade du!!
Ett måste mindre imorgon då.

Blir att luncha med mamma på stan och efter det ska jag hjälpa henne med tvätten samt storstäda min garderob. Den lyckas alltid bli enormt stökig efter varje helg då man provat hundra plagg och slängt allting hit och dit. Att det ska vara så jobbigt att hänga upp allt istället för att stöka ner som jag gör?! haha.

Nu ska jag slå på någon bra film innan det är dags att sova.
Sussa gott så hörs vi imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu