FUCKIN' ICE COLD

Klagar och klagar på denna kyla. Men är inte ensam om att göra det i guess. Vem vill inte ha sol och värme istället för snö och kallt?

Har iallafall fixat klart lite saker nu. Efter det gick jag och mötte upp Sara och Martin på börjes och drack en kopp kaffe och surrade på om lite allt möjligt.

Nu är jag hemma och tar det lungt. Tänkte just skriva att jag inte ska sätta foten utanför dörren en gång till idag. Men det måste jag ju visst..... Det SUGER att ha körkort ibland. Måste fara och skjutsa hem S & M med deras saker.. och kl 9 ska mamma ha hämtning från jobbet eftersom pappa inte vill missa en sekund av hockeyn. Men vad ska man göra? Bara att ställa upp. Kändes dock sjukt jobbigt att behöva köra upp bilen från vårat trånga garage. Hate it. Dock är jag ju inte lika dålig som min mamma, Hon repade upp hela sidan på bilen i sommras. Hehe....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu