BOOM BOOM

Gick en sväng på stan och tog en kaffe med lillasyster innan jag begav mig mot gymmet. Riktigt skönt att träna idag! Känner även att det är dags att köra lite tyngre vikter nu. Så blir att börja med det imorgonkväll efter jobbet :) phew. Bara kämpa, det ska ju kännas! Träffade även på Issa, så jag fick sällskap en bit hem :)

Har ätit kvällsmat tillsammans med Anna och Mamma, Duschat och nu ligger jag bara i sängen och tar det lugnt. Lyssnar på musik och har tänt lite ljus, Myspys.

Blev att cama för ett tag sedan med en kompis som jobbar på the doors i alanya. Jävlar vad kul vi ska ha när jag kommer, Caaaaan't wait. Jävlar vad jag saknar :') ♥ Men "bara" 12-13 veckor kvar. Haha!




haha, Vi pratade även om hur kallt det är nu. Hans min var det roligaste jag sett. Han trodde seriöst att jag skämtade rejält. Var tvungen att ge han bildbevis på tempmätaren.

SÅHÄR varmt ska det vara, Haha. Freeeesh....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu