ALLA HJÄRTANS DAG .. ?

Jag vaknade för en liten stund sedan. Försökte nyss äta lite frukost men ingenting går ner.. Kan knappt dricka kaffe. Är så jävla svullen i halsen.. så jävla less. Ont tamefan överallt i kroppen, ända ut i fingerspetsen. Ids inte vara sjuk igen. Jag har inte tid... och jag om någon är ju värdelös på att vila. Jag klarar inte av att ligga i en säng hela dagen och lipa över att jag har ont. Seriöst, hur länge har jag fått vara frisk? Två/tre veckor?! Något fel är det ju. Aja... vårdcentralen ringer upp strax och jag ska försöka få mig en tid. Måste kolla upp det här innan det blir värre.

Annars då? Jo, alla hjärtans dag är här. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den dagen? Tycker de är lite överskattat om jag ska vara ärlig? Är det meningen att man ska visa sin familj, vänner och pojkvän att man tycker om dom extra mycket just den dagen? Näe. Det kan man väl göra vilken dag som helst tycker jag. Menmen, Myspys kan det väl vara ..... får se vad som händer iaf. A ville gå ut och äta middag, Hade ju varit kul men orkar jag inte ens lyfta huvudet från kudden just nu. Men får väl se, Kanske mår bättre senare.

Aja. Fan vad negativ jag är idag. Sorry.
Hoppas ni får en mycket bättre 'alla hjärtans dag' än jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu