-

Efter jobbet blev det:

Bolaget
Träning 1h - Kondition & gym
Solning med mamma
Kvällsmat
Dusch


Nu ska jag göra absolut ingenting. Bara ligga i sängen tills det är dags att sova. Imorgon jobbar jag från 11 till 19 och efter det ska jag och städa ur lägenheten eftersom den nya hyresgästen flyttar in på lördag. Har inte hunnit göra det ännu.. eller jag har väl rättare sagt skjutit upp det.


kan ju vara kul med lite för & efter bilder, haha! Ska bli kul att se när jag uppnår mitt mål, om det nu kommer att hända ;) Orken tar väl slut någon gång? Elleeeeeeeeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu