torsdag

Godmorgon.
 
Är på dåligt humör idag .. Vaknat hur många gånger som helst inatt. Ont i bihålerna, öronen, halsen .. you name it. Imorse kunde jag knappt prata utan att ha tagit nässpray först. Tror ni jag är nå less? Bara hålla tummarna att jag blir bättre till på söndag. Får så ont i mina öron av att flyga.. och en öroninflammation gör det fan inte bättre. Jag är nästan säker på att jag har det nu. Värker nå gud förbannat :(
 
Ska iallafall fara och kriga mig igenom sista jobbpasset. Ska knapra någon värktablett nu, och dricka lite thé innan jag åker. Så vi hörs senare!! Ha en bra daaaag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu