söndag

Jag försökte blogga från telefonen igår,
Men den ville inte alls publicera mitt inlägg. Sorry för det!
 
Vi var iallafall på ikea mellan 11.30 . 17.00 .. jag kan ju tala om för er att jag var ganska jävla less efteråt. Haha.. André och hans beslutsångest säger jag bara! ;) Men fina saker hittade vi.
 
Igår kväll blev det fest hära, och sedan gick vi ut. Denna gång till olivers. Var så himla mycket folk på olearys så vi orkade inte köa. Men det var kul där, lite variation skadar ej.
 
Har precis plockat bort massa i köket, bara disken kvar. Men den får vänta en stund. Jag måste göra mig klar och sedan springa på stan och köpa ett par skor. Ska även gå förbi h&m där elisabeth jobbar, ska få låna hennes kamera eftersom jag inte hittar min batteriladdare :( Gulle hon!!!
 
Och jaa... Ikväll åker vi ju. Jag är lycklig! A & F sitter redan på planet.. vi hinner dock inte träffas något idag, men imorgon ;) Åhhh.. kommer bli så kul!
 
VI hörs seeen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu