seeeeg

- Har iallafall tagit mig en sväng till solsystemet. Som ligger cirka 40 meter bort. Applåder.
 
Klockan är tolv nu. Kanske dags att slänga mig i duschen och börja vandra mot stan? Rebecka ville gå en sväng. Men denna gång är det HON som inte tar sig upp ur sängen. Måste nog terra hennes phone.
 
Måste hitta någon fin klänning. Ska på min kusins dop på söndag. Har en massa fina som jag kanske använt en gång vid speciella tillfällen, Men ändå ska jag ha nytt. Det är ju roligast, ellerhur? Nelly har några som jag hissar, men jag gillar inte riktigt att beställa därifrån, har oftast fått skicka tillbaka för att kläderna inte har passat. Men jag får kanske chansa iallafall? Kan va värt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu