helt slut

Krigat igenom dagen och nu är jag äntligen hemma!!!
Fyfan vad skönt det var att duscha och lägga sig i sängen direkt. Helt underbart.
 
Blir inte att göra något speciellt ikväll. Har varit hos Lovisa efter jobbet och satt i dom sista slingorna. Sedan for jag som sagt hem. Ska äta mitt lördagsgodis, se film och läsa skvallertidningar.
 
Andre kommer säkert förbi sen också. Blir dock läggdags rätt tidigt, För imorgonbitti ska jag, mamma, pappa och Andre på dop i piteå. Min kusin har fått en liten knodd :) Blir nog trevligt. Kul att träffa släkt som man inte sett på väldigt länge också.
 
Jag ids fan inte skriva...
höööööööööörs
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu