BYE SWEDEN

Nu har jag packat klart. I sista sekund... haha. Väskan väger 18kg!!! wtf? ... inte lätt att vara tjej, man tar ju förfan med sig för mycket, alltid samma visa ..
 
Ska halsa i mig sista ölen nu, åker till kallax och forsätter öla med mina brudar ;)
Anna och Fredrik har redan kommit fram, dom hamnade på ett hotell som heter kleopatra dream beach, all inc. Hur tur har dom inte? Sista minuten och allt .. :) dock nära vårat! :D
 
Nåja, ha det bra så hörs vi om en vecka.
Bloggar säkert därborta, har med mig datorn!
 
here we go again, - om det händer nå så älskar jag min familj, vänner & pojkvän mest av allt!!!! ♥ men förhoppningsvis kommer allt gå bra ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu