-

Några telefon samtal senare lyckades vi med middagen ;) haha. Fan vad jag har skrattat. Världens enklaste maträtt, och vi behöver hjälp med att koka potatis?! Herremingud. Bott hemma alldeles för länge och blivit bortskämda. Nog fan är det på tiden att vi lagar mat ;)
 
Nu ligger jag nyduschad i sängen. Andre & Alex är på övervåningen och fixar med någonting, men dom är nog klara snart. Då får jag mysa med min finaste :) Måste passa på nu!
 
Imorgon är det jobb igen, 9.19.. Och sedan tar semester. Får vara ledig på fredag också. Hur jävla awesome är inte det? Det behövde jag verkligen! Thank god. Nu hinner jag med allt utan behöva stressa ihjäl mig.
 
Godnatt alla fina ♥
 
bjuder på en riktigt gammal bild, från 06 kanske? Jag & fridutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu