VARFÖR BLOGGA?

Ibland börjar jag tänka på varför jag egentligen bloggar? Varför sitta och skriva om mitt liv till folk jag inte ens vet vem det är? Men ändå gör jag det. Och det är ju självklart mitt egna val. Har funderat på att radera bloggen dock, flera gånger faktiskt. Men fan vad jag skulle ångra mig?! Har bloggat här i fyra år och har dessutom en ÄNNU äldre blogg. HÄR hittar ni den. Fatta kul att gå tillbaka och läsa när man är typ 40? .. om det ens är möjligt att göra det då. Haha. Men iaf, Vet ju på ett ungefär vilka som läser. Men statistiken har stigit en aning på senaste alltså. Who are you??? Skulle vara kul att veta :)

Hursomhelst så är bloggen lite av en dagbok. Skriver det som faller mig in och det är riktigt skönt att få skriva av sig ibland. Fast har tröttnat lite .. så vad tycker ni? Sluta blogga eller forsätta, och vad vill ni läsa om isf? .. (Som vanligt vågar väl ingen tycka till, men värt ett försök iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

du SKA fortsätta blogga!! och du ska skriva om shopping, resor, tankar & funderingar, drömmar, vardagsaktigt och allt sånt som du egentligen redan skriver :-) Sådeså!

2012-04-17 @ 23:18:03
URL: http://fridap.blogspot.com
Postat av: madde

Alright! Jag får dra ut på det eftersom jag lovat dig lite uppdatering om ett och annat ;)

2012-04-17 @ 23:20:51
URL: http://nyyberg.blogg.se/
Postat av: isabel

fortsätt, men bli bättre med bilder!!!! ;)

2012-04-17 @ 23:55:20
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/
Postat av: thess

Fortsätta blogga såklart. Men själv funderar jag på att byta till en blogg med app och lättare att läsa inläggen från mobil så man kan blotta och lägga upp bilder enklare. På blogg.se måste man ju skicka sms/mms till bloggen och inläggen är jobbiga att läsa om man går in på en sån blogg. Funderar på bloggplatsen, testa gå in på en sån blogg med mobilen, jätte skönt att läsa inlägg där iaf :)

2012-04-18 @ 07:13:15
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu