TREDJE APRIL

Godmorgon..

Ganska jävla stor ångest. Vaknade alldeles för sent idag. Och ändå la jag mig före tolv igår.
Så har missat i stort sett hela dagen. Men nu är jag iallafall utvilad.

Har precis tagit mig en dusch. Dricker kaffe i väntan på att Anna och Elina ska bli klar med maten.
Dom gör plättar just nu. Får se om det blir ätbart. Jag är tveksam.

Ska iallafall tvätta kl 17. Inte det roligaste man kan göra på sin lediga dag.
Men när resten av familjen jobbar så får jag väl ställa upp.

Ska försöka hinna till gymmet senare också..
annars kanske jag tar en långprommis med bra musik i öronen.

Nu ska jag kolla in en hårsalong, Ska nämligen göra löshår när jag far.
Finns ett ställe där som är riktigt duktiga på hår, naglar etc. Kan visa er sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu