sunshine

Vilket väder! Soligt och varmt, riktigt jävla härligt.

Har varit på stan idag med Johanna och Sofie en sväng. Hatar att gå på stan då det är löning dock.. Så jävla mycket folk och man blir bara less. Men var tvungen att fixa en hel del saker så det var bara att ta sig igenom snabbt.

Följde även med mamma och lillasyster på storheden tidigare. Luchade och köpte lite nödvändigt. Sinnessjukt jobbigt att vara tjej ibland. Har tex köpt hårprodukter, solskydd, krämer, osvosvosv som bara är ett måste att ha med. Bara det väger ju enormt mycket. Fan vilket i-landsproblem. Hade behövt packa två resväskor och det är inget skämt. Är fan hopplös.

Har precis ätit middag med mamma. Och nu tänkte jag städa lite. Ovanligt? nja. Men trivs så sjukt mycket bättre när det är ordning och reda. Varje morgon viker jag även mina kläder färdigt på soffan som jag ska ha nästa dag. Snyggt och prydligt! Haha.

Påtal om kläder så köpte jag en ursöt tunika idag. I'm in love!
Även ett snyggt vitt linne fick följa med. Kanske visar sen om jag orkar fota.

Later babes



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu