GLÄDJERUS

Why? - Don't tell ya......... not yet ;)



Kommentarer
Postat av: J :)

Tror jag vet varför :)

Du har fått jobb i Göteborg och du ska flytta dit och äntligen få träffa mig ;)

2012-04-11 @ 22:04:57
Postat av: madde

Haha. Jag lovar dig att jag säger till om jag kommer till götet! Annars ska det iallafall bli en roadtrip dit. Jag lovar! Ni skulle dock ha hängt på till alanya och spårat lite igen;)

2012-04-11 @ 22:10:11
URL: http://nyyberg.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Haha ;)

Aa gör så, bara de inte dröjjer allt förlänge!:)

Annars lär jag ta mig en tur uppåt landet hehe.



Aa de hade vart sköj ;) säg till nästa gång du åker så! :)

2012-04-12 @ 17:29:40
Postat av: madde

Åker nu den 6e maj och sedan en sväng i aug ;D

2012-04-12 @ 18:10:03
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu