DOING NOTHING

- Så har min kväll sett ut so far. Orkar inte fara ut och umgås idag. Vill bara ligga hemma och ta det lungt med min familj. Kalla mig tråkig, men det är skönt. Jag älskar slappa dagar då man inte gör något alls. Typ se en film, läsa bloggar, sitta vid facebook, dumsurra, gå runt i endast trollor och stora tröjor, dricka hundra koppar kaffe, och så vidare.. Man behöver dessa dagar. Iallafall när jag jobbar så mycket som jag gör. Nu ska jag gå ut och "ta lite friskluft" och sedan ska jag slåss med pappa om divanplatsen i soffan. Heiipppaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu