YOU CAN BE A SWEET DREAM OR A BEAUTIFUL NIGHTMARE

Känner mig som en gammal tant. Helt slut i kroppen och har redan gjort mig klar för sängen. Klockan är inte speciellt mycket heller. Välkommen till vuxenlivet Madelene. Eller så...

Börjar som sagt 09.00 imorgon. Blir att förbereda en massa inför helgen, måste hinna göra klart kalasbackarna, Duka rummen, ringa och bekräfta alla kalas osvosvosvosv. Listan kan bli lång, Tur att jag har hela tio timmar på mig då. Suck... Är iaf ledig på lördag. Det höjer vi tummarna för. Att jag jobbar på söndag gör mig ingenting, Brukar inte alls göra något vettigt då, förutom att dega i soffan med något onyttigt i handen. 

NU > Sängen - ta en snus - läsa lite skvaller - tv - drömma lite - sova - drömma lite till - vakna osv. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu