ÄNTLIGEN FÅTT INTERNET

- Så skönt!!!

Var som sagt och handlade en massa till lägenheten med mamma idag. Massa köksprylar, gardiner, tavlor osv. Så nu känns det lite mer hemtrevligt :)

Efter det for jag till farmor, Drack lite kaffe och surrade. Sedan for jag hem och städade upp litegrann. Fick senare besök av IssaM, Linda, Olle och Kalle :) Dom for just hem, Och jag gör väl inte så mycket, Ska nog göra en tidig kväll eftersom jag jobbar imorgon :)

Men tänkte visa ett par bilder på lägenheten nu när jag fått i ordning :) Blev rätt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu