SVAR PÅ TAL

Inlägg: "det var då ett j*vla tjat"

Angelica
: Helt rätt i det du skriver. Bara du kan ju veta vad du känner och så. Känner du någon saknad ibland av att ha någon att mysa med och någon som är dig nära? :) tycker du har en bra blogg som jag läser väldigt ofta! Kram :)

Svar; Tack Angelica, Kul att höra!
Självklart saknar jag att ha någon nära och kunna mysa med. Men det var mer förut jag kände så.. Tex just när man gjort slut. Det var då det var som allra jobbigast. Speciellt när man var van att alltid sova med någon. Men nu klarar jag mig bra själv :) Har alltid någon nära, Som min familj och mina vänner ♥  



Inlägg:
"1 septemer"

Jeppe: Skojjiga saker? En tur till Gbg kanske? (a) :)
Svar; Det är inte helt omöjligt! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu