SHOPPAT

Blev att gå på stan med Mamma idag. Hittade en massa fint :) Lunchade även på börjes, Toast med kebab.. Låter konstigt men jävlar vad gott det var.



Lite senare blev det att möta upp Frida, Och vi träffade även på Issa och Linda :-) Dom lyckades övertala mig att göra hål i tungan, Det gjorde inte speciellt ont, Klart den kommer vara svullen i några dagar, men det får jag leva med ;)

Jag och Anna gick även och fikade efter det, Eller jag tog bara en kaffe, Kan ju inte äta något alls nu typ. Jobbigt läge .... Vi sitter hemma hos mig nu, Har just slängt i mig lite köttsoppa. Tänkte lägga in lite bilder på det jag fick med mig hem och sedan ska vi tralla ner på konsum och köpa isglass :) Blir kaffehäng senare med Emrah och Anna. Blir nog trevligt :)







Köpte ju nyss en kavaj men eftersom Anna lyckats slarva bort den så fick jag köpa en ny. Den ser grå ut på bilden men den är svart.

Sen älskar jag mina nya höstskor, Så sköna att gå i
Orkar inte skriva vart jag köpt allt, Vill ni veta så får ni droppa en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu