NYINFLYTTAD

Kan inte beskriva känslan. UNDERBART att äntligen flyttat hemifrån!!!

Har dock inte internet ännu. Så är hemma hos mamma å pappa nu och lånar deras internet. Anna skulle ändå hit en sväng innan jag skjutsar henne till skolan.

Fick även lite inflyttningspresenter igår, Bla en vattenkokare av farmor. Väldigt behövligt. Så jag tackar!!! Sen ska jag få en dammsugare, brödrost osv av mamma imorgon. Då ska vi och storhandla en massa.

Nu blir det jobb 9-19 och sedan är jag ledig ons-tors! Skönt ska det bli. Då har jag lite tid att fixa klart allting.
Och jag tar mer än gärna emot besök så jag inte är så jävla ensam ^^ haha.

Ha en bra dag, Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu