MYSIG DAG

Imorse tog jag tag i städningen. Dammtorkade av allting åsådär, Är inte riktigt klar ännu, fixar resten imorgon :) Sen runt 2 tiden kom IssaM och Linda förbi, Var hos mig ett tag innan vi begav oss utåt.

Lite senare for jag och Linda till leos, Jag käkade lunch och hon satt och surrade med min arbetskamrat om jobb osv. Sen passade vi även på att njuta en stund i massagestolarna ;) Underbart! Sedan for vi bara ut och dummsnurra i stan litegrann, Pekka och Olle hängde även på.

Ikväll fick jag besök av Anna, IssaD och Sofia :-) Drack en massa kaffe, åt glass och fikade lite :) Var väldigt mysigt.

Har fortfarande inte internet hemma, Lite less. Måste ringa imorgon så dom fixar dedär. Blir galen utan!!!

Men nu ska jag iallafall tralla hem, Ska ta mig en dusch och sedan sova.
Upp tidigt med mamma, Ska mot storheden och inhandla massa välbehövligt.

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu