LET'S BAKE SOME CAKE

Har varit en lång arbetsdag. Så vi har försökt pyssla på med allt möjligt för att få dagen att gå fortare. Vi har bland annat bakat en massa gott. Tisdagar har som blivit en bakdag för mig och Johanna ;)

När jag slutade for jag till Farmor :-) Hon bjöd på våfflor med glass och hjortonsylt. Det var riktigt gott, Längesedan jag åt det.

Ska strax slänga mig i duschen och sedan dricka en kopp thé innan läggdags. Ska sitta och titta runt efter lägenheter också. Det är ju hur jävla svårt som helst.. Och det är inte alltid jag hinner gå in på direkt bokningen heller. Ska ringa som en galning till alla privata fastighetsägare och tjata. Jag tjänar nog med pengar nu för att kunna bo ensam. Skulle egentligen jobba 80%, Men nu är det heltid! Så nu är det fan dags att lämna päronen och ha mitt eget krypin!!!

Våra bakverk idag:


cocotops!

Mina special chokladbollar.goda!


Självklart måste vi provsmaka allt vi bakat
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu