KVÄLLSMYS

Slutade som sagt 13.00 idag. Väldigt skönt med kort dag!! Dock har jag städat och tvättat sedan jag kom hem .. Så jag är ändå helt slut. Men nu blev det fint iallafall :-) Passade även på att packa ner lite skrot när jag ändå var igång. Jobbar så mycket så lika att börja i tid..

Har nyss fikat med familjen :-) Mamma gjorde scones ikväll, Så vi åt dom och drack thé. Mycket mumsigt. Nu ser vi idol och efter det blir det nog sängen skulle jag tro. Ska sova riktigt länge imorgon, skönt att slippa väckas!!!


Kommentarer
Postat av: therese

Tjoho :) När skulle vi ta en fika ? :)

2011-09-13 @ 07:18:21
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu