I WILL STAY BY YOUR SIDE, NOW AND FOREVER

Äntligen hemma efter en lång arbetsdag. Så drygt att jobba heldagar alltså..

har just slängt i mig en pizzabit. Orkar inte ställa mig och laga middag. Ska ta mig en välbehövligt dusch strax och sedan ska jag göra det lite myspys i lägenheten. Då kanske mina päron blir glada när dom kommer hem. Ska även bjussa på lite godis osv. Snäll jag är ibland. Någon gång kan man ju ge tillbaka ;) haha.




Måste ju passa på att välkomna er nya läsare :) Alltid kul med högre statistik.
Var inte rädd för att droppe en kommentar eller två, Det är bara skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu