GODNATT

Sådärja, Nu har jag packat klart allting :-) Så imorgon flyttar jag in. Slutar dock 19.00 men mina kära föräldrar flyttar nog möblerna åt mig under dagen om dom har tid. Sweet! Känns lite läskigt att bo ensam.. hehe. Men det ska nog gå bra ;) Skönt om inte annat.

Så nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova!!
Sov ändå sjukt länge idag, till 18.00 .. Crazy.
Men blev en hård natt, Först förade vi här och sedan blev det allstar.
Dara kom även förbi , Fasen så kul att träffa honom. Så längesen!!!
Så det var en lyckad lördag ;)

Hörs imorgon!
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu