FLYTT OM 2 VECKOR

Lägenheten var superfräsch!!! Ny renoverad och allt. En etta med kök är det alltså, Badrummet var också helt okej stort. Är så jävla taggad alltså. Flyttar den 23 sepember! Can't wait. Ska bli riktigt kul. Har skrivit på kontraktet nyss :D woho. Måste erkänna att det bästa med att flytta är att jag får ha ALLA mina kläder & skor ifred. Vet inte hur många gånger jag har mordhotat min lillasyster när hon tagit saker av mig. Haha!

Nu ska jag gå och vara social med Farmor som nyss kom hit.
Vi ska väl fika och dricka kaffe, Fira pappa ännu en gång :)

Hörs sen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu