BACK IN L-TOWN

Gud så trevlig dag i piteå!

Först blev det en sväng till stan med Mamma, Moster, Mormor och mina kusiner. Gick sedan och lunchade på Subland. Mycket goda mackor hade dom. Mums!

När vi var klara på stan for vi till dollarstore. Mamma hittade massa fint till lägenheten och jag köpte endast en ram och lite lördagsgott.

Sedan begav vi oss till mormor. Där befann sig även mina småkusiner och min morbror. Blev att fika lite och dricka kaffe :-) Trevligt.

Nu kom vi precis hem. Jag ska städa upp i rummet och sedan slänga mig i duschen. Under tiden ska mamma börja med maten. Det blir kött, potatis, sallad, vitlöksbröd, sås + något glas rött till det. Det ska bli riktigt gott! Det är inte ofta jag äter hemma nu för tiden, Blir ju alltid att äta på jobbet då jag jobbar så långa pass. Så det kommer inte sitta helt fel.

Senare får jag se. Kanske följer med syster och hennes kille till kimpa och dricker några kalla. Är rätt trött dock.. men kan bli ändring på det. Får väl göra mig klar och känna efter.. Mamma tycker att jag borde he mig ut och ha kul. Förtjänar väl det antar jag ;)


Fina mamma!


Ska bara hitta något snyggt kort att sätta in... tror jag vet vilken jag ska ta :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu