ÄNTLIGEN

Ringde en tjej idag och sa att hon hade en etta ledig på malmudden. Tror ni jag blev nå glad? Jamen något. Ska ringa upp henne vid nio och prata lite mer. Måste bestämma en tid så jag får komma och titta. Är den fin så flyttar jag hemifrån den 3 oktober ;) Så jag hoppas den är hyffsad. Vill inte bo i en liten kartong .... Så måste tänka över det noga först. För det kan komma bättre alternativ... men frågan är ju när. Så håller verkligen tummarna på denna.
Blir dock inge alanya om jag flyttar :( Men som sagt.. Jag prioriterar självklart lägenheten före.

Kom iallafall nyss hem. Ska ta mig en dusch och sedan inta soffläge.
Hörs säkert sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu