8 SEPTEMBER

Orkade inte blogga igår. Var alldeles för trött!

Gick iallafall mycket bra att jobba. Det var bara jag och Amanada, Så vi pysslade på med allt möjligt hela dagen. Slutade 19 så då for jag hem. Såg på True talent med lillasyster och sedan tog jag mig en dusch. Var inte vaken så himla länge, Ögonen svek.

Har iallafall nyss klivit upp. Känns sjukt konstigt att få vakna sent, Klockan är fan halv tolv. Trodde först att jag hade försovit mig. Hehe, Men så är inte fallet. Jobbar ju 14 - 19 idag, Dom timmarna lär nog gå rätt fort. Bara min huvudvärk försvinner.. Har till&med vaknat inatt av den, Har aldrig varit med om sånhär typ av huvudvärk. Verkligen jättejobbigt...

Ska dricka upp kaffet nu samt försöka äta något så kanske jag mår bättre.
Vi hörs ikv.

Puss på er ♥


17 days !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu