7 SEPTEMBER

Jag ville verkligen inte kliva upp idag. Det är när klockan ringer, jag sover som bäst... eller ja, När jag kommer åt snooze knappen. För varje natt vaknar jag var och varannan timme, vänder på mig, vrider och har mig. Så less på det.. Har varit så i ungefär en vecka nu. Fattar inte varför det är så.. Kan jag inte bara få sova.

Imorgon jobbar jag em. Tack för det iallafall.

Sitter och lyssnar på musik och dricker kaffe. Håller på att frysa ihjäl också. Var det någon som sa att det är höst nu? Vad jag har missat? Take me back to the summertime.


Fan vad gott det hade varit med en latte från starbucks.....


mhmm;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu